Informacja handlowa: 793 722 544 lub

Zaloguj się Załóż konto

W przechowalni: 0 szt

Regulamin sklepu

§1

Właścicielem sklepu internetowego Gadzety24.com jest firma: 
PHU Artmagic 
Andrzej Surma 
Leonida Teligi 24
30-835 Kraków 
NIP: 676-209-43-62 
REGON: 120447946

§2

Wszystkie ceny prezentowanych produktów są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

§3

Kupujący może żądać wystawienia faktury VAT. Gdy tego nie zrobi wysłany zostanie paragon fiskalny.

§4

Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio poprzez sklep internetowy lub mail-em. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności: dodanie do koszyka produktu i usługi, wybór rodzaju dostawy, wybór rodzaju płatności, wybór miejsca wydania rzeczy. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.

§5

Przyjęcie zamówienia następuje po jego weryfikacji przez pracownika firmy ARTMAGIC.

§6

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zaznajomieniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.

§7

W przypadku podania niekompletnych lub fałszywych danych, zamówienia nie zostaną realizowane.

§8

Aktualne ceny wysyłek znajdują się na stronie głównej, u dołu strony w zakładce "dostawa i płatność". W każdym przypadku doliczane są w momencie złożenia oferty, poprzez dodanie produktu do koszyka, poprzez wybór odpowiedniej opcji przez klienta. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do cen czy opłat za przesyłki, prosimy o kontakt mailowy sklep@artmagic.pl lub telefoniczny tel. 793-722-544 .

§9

Przesyłki wysyłamy po przedpłacie na konto bankowe. Na życzenie klienta możliwa jest wysyłka za pobraniem, której koszt wynosi 30zł brutto, proszę pytać naszego pracownika o szczegóły.

§10

Przy większych ilościach zamówień możliwa jest darmowa przesyłka lub przyznanie rabatu. W tym celu prosimy o kontakt.

§11

Wpłat należy dokonywać wyłącznie na rachunek bankowy firmy:

mBank 06 1140 2004 0000 3202 4642 2255 
PHU ARTMAGIC 
Andrzej Surma 
Leonida Teligi 24
30-835 Kraków

UWAGA: w tytule wpłaty należy koniecznie podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.

§12

Zlecenia można składać 24 godziny na dobę poprzez sklep internetowy lub mailowo.

Obsługa klienta dostępna jest: 
PN - PT w godz. 8:00-15:00

Wszelkie zmiany godzin pracy będą publikowane na stronie internetowej z kilkudniowym wyprzedzeniem.

§13

Czas realizacji zamówienia (od momentu zlecenia przesyłki) wynosi od 1-10 dni w zależności od przyjętych zleceń.

§14

Zwrot kosztów związanych z zagubieniem, zniszczeniem przesyłki nastąpi bez zbędnej zwłoki po uznaniu reklamacji.

§15

Wszelkie, widoczne zniszczenia mogą świadczyć o naruszeniu przesyłki !! W takiej sytuacji proszę jej nie odbierać, lecz sporządzić w obecności listonosza protokół szkody. Ułatwi to proces reklamacyjny u dostarczyciela.

§16

Gdy produkt okaże się wadliwy przysługuje Państwo możliwość reklamacji. Mogą Państwo uzyskać zwrot kosztów lub (po uprzednim wysłaniu wadliwego produktu) otrzymać nowy produkt. Jeżeli produkt niezgodny jest z umową, wadliwy, nie działa - należy poinformować nas o tym w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia zakupu.

§17

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czcionki, w sytuacji gdy jest ona nieczytelna lub odbiega od zamierzonego ustawienia tekstu. Ograniczona ilość znaków w jednej linijce może spowodować konieczność zwiększenia liczby wierszy.

§18

Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, licząc od dnia ich zgłoszenia pracownikowi naszej firmy. Prosimy o pisemne zgłaszanie reklamacji drogą pocztową na adres firmy ARTMAGIC lub mail-em.

§19

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (z późn. zmianami) o prawach konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionych towarów w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru oraz oswiadczenia od odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać wysłane wraz z towarem lub mailowo. Należność za zwrócony towar zostanie przekazana na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres, w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru i oceny jego stanu.  Koszt wysyłki odsyłanego towaru ponosi kupujący.

§20

Przy zgłaszaniu zwrotu, reklamacji itp. prosimy o dołączenie do przesyłki lub zgłoszenia paragonu fiskalnego lub innego dowodu zakupu towaru u nas (potwierdzenie wpłaty, korespondencja, wydruk potwierdzenia przyjęcia zamówienia w sklepie, oświadczenie itp.). Ułatwi to weryfikację oraz przyspieszy proces zwrotu, wymiany czy naprawy Państwa zamówienia.

§21

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt.

§22

Wszystkie publikowane zdjęcia są własnością PHU Artmagic. Ich kopiowanie i publikacja wymagają zgody właściciela firmy PHU Artmagic.

Newsletter

:: Wybierz grupę ::

Kontakt

793 722 544

ul. Leonida Teligi 24, 30-835 Kraków

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00